ДО СТОЛИЦАТА И НАЗАД

В понеделник бе даден един достоен завършек на Детското Лято с екскурзията до София. Пълния с деца автобус потегли рано сутринта от площада пред Енорийската църква. Точно в 10.00 ч. се спряхме пред Кон-Катедралата „Св. Йосиф“ от където, след кратка молитва, започна нашия тур по центъра на големия град. Видяхме сградата на ЦУМ, Министерския съвет, Президенството с гвардейците, Царския дворец, Парламента и други важни сгради. Завършихме с кратка молитва в Храм Св. Александър Невски, където се възхитихме на златните куполи и на чудесните мозайки. Отпътувахме към Зоологическата градина, където наши приятели станаха носорозите, слона, величествения тигър Мърдок и, разбира се… маймуните, с които най-лесно намерихме общ език, независимо от горещината и времето за следобедна дрямка.
И малко култура не вреди. За това посетихме Националния Исторически Музей с неговата впечатляваща и богата сбирка.
Накрая погостувахме и Манастира на Сестрите Евхаристинки и след като им попяхме и оставихме по един малък спомен- гипсова фигурка направена на Детското лято сестите ни подариха по една чудесна изненада. И така весело поехме с големия автобус пътя към дома, устройвайки едно истинско „Шоу на колела“ с много песни, вицове и смях.

Публикувано в Забавление. Постоянна връзка.